Friday 21 October 2011

t0l0ng .. ?

wif da name of da Almighty .

well, the story actually started on 7.10.11 .
he texted me, nak kenal la katekan . aku ON je :D
aku tnye la dye, dpt kat ne 6ber aku .
he t0ld me dat my fren gave him .
kami tr0s maen msg laa ~ aku p0n b0ring mse 2 .
xde mende nk bwat . hahax .
lps 2, dye ajak aku kuar .
aku ckp, lps exam last PMR (11.10)
then, we met , dtemani kwn2 aku n kwn2 dye jugak .
aku lgsung x sedar yg aku sbenanye falling in love wif him .
kekadang, timbul gak s0alan lam hati aku .
patut ke aku t0pup kat dye ni ? dye x maenkan aku ke ?
agak2, dye suke kat aku x ? aku ade chance x utk curi hati dye ?
bt0l ke tindakan aku utk tr0s kwn dgn dye ni ?
aku c0nfuse sgt . yg pnting, dye mmg mmbhgiekan aku :)
k0rang twu, ayat2 dye, fuuuh ! mcm ayat nk adjust awek .
slalu gak dye puji aku . n ble aku puji dye, dye deny sume pujian 2 ,
mach0 an ? ann?
rendah diri gile . aku suke sgt mate dye.
1st time we met, mate dye cam ckp " u've g0t t0 take me !"
hahax . 0ver la pulak .
dye ni lgsung x kdekut nan aku .
slalu gak dye tnye balance krdit aku .
asal sikit je, msti dye share . bahagia, twu ~
yg aku nk twu sgt ni, ape prasaan dye yg sbenarnye pd aku .
nk kate x suke, xkan la msg tiap2 ary .
lau aku nk bwat pape, msti dye pesan "jgn lame sgt. nanti sy rindu kat awk"
nk kate suke, dye asyek sbut aku ni KAWAN dye yg plg baek .
huh . lelaki .. suke sgt buat tanda tanya BESAR PUNYE kat 0tak aku .
x b0leh ke just ckp feeling dye pd aku ?
dye slalu test aku; yang akhernye buat aku jadi lagi tertanye2 .
"kalau sy, awk suke x ?"
aku jwb " sape la yg x suke awk "
jujur ni, aku takut s0meday, dye akn jumpe dye punye buah hati .
n aku takut dye just anggap aku kwn.
3 s0alan aku skarang ;
  1. adekah s0rang laki ni akn slalu c0ntact pempuan ni n msg smpai abis krdit tiap2 mase kalau dye just anggap pempuan ni kwn ?
  2. adekah s0rang laki ni sanggup habiskan krdt dye utk c0ntact pempuan ni kalau dye just anggap pempuan ni kwn byase ?
  3. a****, ape prasaan awk kat sy sbenanye ????!

No comments:

Post a Comment